Suport rapid

0723 625 988

Returnarea produselor

Returnarea produselor

Conform ordonantei  130/ 2000, clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.




Legislatia in vigoare se aplica doar clientilor persoane fizice.


Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind serviciile de curierat rapid (Cargus Curier), in termen de 5 zile lucratoare de la notificarea trimisa catre  SC. OVITIRES SRL.

Dumneavoastra alegeti daca folositi valoarea returnata pentru a comanda alte produse sau daca doriti sa primiti banii inapoi.

Contravaloarea produselor comandate va fi returnata in termen de 30 de zile de la data notificarii, fara a include taxele de transport.


Intrucat Ordonanta 130/ 2000 nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp,  SC. OVITIRES SRL, impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur. In functie de starea produsului returnat,  SC. OVITIRES SRL, isi rezerva dreptul de a percepe anumite penalitati.


Pentru a putea returna un produs achizitionat de la  SC.  OVITIRES SRL, produsul trebuie sa fie trimis in ambalajul original si insotit de toate accesoriile si documentele originale. Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri etc sau numere seriale sterse sau modificate.


Puteti refuza primirea coletului in urmatoarele conditii:

• Livrare gresita – produsele livrate sunt altele decat cele comandate;

• Cantitatea produselor livrate difera de cantitatea comandata;

• Coletele/ produsele livrate sunt deteriorate.


Puteti solicita returnarea produselor in urmatoarele cazuri:


• Produsul comandat nu corespunde cu specificatiile de pe site.

• Produsul nu este functional - Dead on Arrival - solicitarea facandu-se in termen de 24 de ore de la receptia coletelor de catre client.


In oricare dintre cazurile de mai sus, coletul va putea fi returnat catre  SC.  OVITIRES SRL, fara nici un cost suplimentar. Returnarea coletelor se face doar prin intermediul CargusCurier. Nu raspundem de coletele expediate prin alte modalitati.


Eventualele probleme cu privire la integritatea si/sau continutul coletului trebuie facute la momentul receptionarii lui. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte nu vor putea fi luate in considerare.